Rejestracja +48 22 299 23 24

Skip to content

Rejestracja Telefoniczna +48 22 299 23 24

Polityka prywatności

Polityka Cookie MultiMedic S.J.

Informacja na temat plików cookie


Cookie tzw. „ciasteczka” to niewielkie pliki z danymi umieszczane na komputerze, w telefonie lub na tablecie użytkownika, umożliwiające prostszą komunikację i interakcję z naszą stroną internetową oraz dostarczające nam informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszej strony internetowej. Pliki cookie stosowane przez nasze strony internetowe mają zapewnić wygodne korzystanie i poprawić wydajność oraz funkcjonalność strony. W niniejszej polityce cookie zawarto informacje na temat plików cookie oraz celów ich wykorzystywania.

 

Dlaczego używamy ciasteczek?

Używamy ciasteczek w wielu powodach opisanych poniżej, takich jak niezbędne operacje, nawigowanie strony, ulepszanie funkcjonalności strony dla jej użytkowników. Dodatkowo używamy ciasteczek w celu analizy liczby odwiedzin oraz zachowania użytkowników naszej strony, jak również do przedstawiania specjalnej zawartości (np. materiałów video).

 

Jakiego typu ciasteczek używamy?

Pliki cookie MultiMedic oraz stron trzecich

W naszej witrynie wykorzystujemy zarówno własne pliki cookie, jak i pliki cookie stron trzecich.
Pliki cookie mogą być ustawiane przez właściciela witryny (pliki cookie pierwszej strony) lub w niektórych przypadkach przez usługi stron trzecich, na które właściciel witryny zezwala, takie jak prezentowanie informacji, uruchamianie treści lub zapewnianie innych funkcji w witrynie, takich jak analityka (pliki cookie stron trzecich).
Cookie mogą być plikami sesyjnymi jak i trwałymi.

Pliki sesyjne

Sesyjne pliki cookie pozwalają na rozpoznanie użytkownika podczas wizyty na stronie internetowej, dzięki czemu wszelkie ustawienia będą zapamiętane, szczególnie przy przechodzeniu pomiędzy podstronami. Pliki cookie sesji są tymczasowe i wygasają, gdy użytkownik zamknie przeglądarkę lub wyloguje się.

Trwałe pliki cookie

Pliki cookie, które „pozostają” przez określony czas na komputerze użytkownika po zakończeniu sesji przeglądania, a tym samym umożliwiają zapamiętanie preferencji lub działań użytkownika przy ponownej wizycie na stronie

Używamy następujących plików cookie (4 główne rodzaje):
Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony, zapewniają podstawowe funkcjonalności witryny, umożliwiają użytkownikowi poruszanie się po niej i korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak dostęp do bezpiecznych obszarów czy wyświetlanie podstawowych treści. Nie można z nich zrezygnować.

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie nie są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, lecz pozwalają nam mierzyć i analizować, w jaki sposób klienci korzystają z naszej witryny (na przykład skąd pochodzi ruch i ile czasu odwiedzający spędzają na każdej stronie naszej witryny). Informacje, które zbieramy o naszych użytkownikach, pozwalają nam ulepszyć sposób, w jaki prezentujemy im treści oraz funkcjonalność strony internetowej. Możesz zaakceptować lub odrzucić analityczne pliki cookie.

Marketingowe pliki cookie

Te pliki cookie umożliwiają dostarczanie bardziej dopasowanych reklam lub treści odpowiednich dla odwiedzającego. Mogą być również używane do ograniczania liczby wyświetleń niechcianych reklam, a także do mierzenia skuteczności kampanii reklamowych. Pliki cookie są zwykle umieszczane na stronie za zgodą operatora witryny. Te pliki cookie nie są niezbędne do poprawnego działania strony.

Personalizujące pliki cookie (personalizacja używania strony)

Te pliki cookie rejestrują informacje o dokonanych przez Ciebie wyborach (takich jak nazwa użytkownika, język lub region, w którym się znajdujesz). Umożliwiają również dostosowanie strony internetowej do Twoich potrzeb oraz zapewniają ulepszone i bardziej spersonalizowane funkcje.

Zgoda na pliki cookie

Z wyłączeniem niezbędnych plików cookie, które są potrzebne do poprawnego działania strony, wszystkie pozostałe pliki cookie zostaną zebrane dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody.

Jak zmienić ustawienia plików cookie?

Jeżeli nie chcesz plików cookie innych niż niezbędne, możesz ustawić to poprzez odpowiednie ustawienie suwaków przy wyborze “tak”/”Nie” przy pierwszym wejściu na stronę. Jeżeli chcesz zmienić to przy kolejnych odwiedzinach kliknij ikonę ciasteczka w prawym dolnym rogu strony.
W każdym momencie możesz zmodyfikować ustawienia dotyczące plików cookie w przeglądarce internetowej. Możesz na przykład zablokować cookie, włączając w przeglądarce funkcję, która umożliwia Ci odrzucanie propozycji zachowania wszystkich lub niektórych plików cookie. Ustawienia te możesz znaleźć w menu „opcji” lub „preferencji” w Twojej przeglądarce internetowej. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych linków:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Apple Safari
Aby zrezygnować ze śledzenia we wszystkich witrynach przez Google Analytics, odwiedź stronę:
http://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Aby znaleźć informacje dotyczące innych przeglądarek, odwiedź witrynę ich twórców.

 

Polityka prywatności

Kto jest administratorem moich danych?

Administratorem danych naszych pacjentów jest Multimedic S.J. z siedzibą w Józefosławiu (05-500) ul. Sasanki 12 (dalej jako „Multimedic”). Jeżeli wyraziłeś nam zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej bądź na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych, administratorami Twoich danych Multimedic.
Z kim mogę się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych?
We wszelkich sprawa związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Multimedic możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: iodo@cdkardio.pl, lub adres Multimedic.

Jakie jest źródło moich danych – skąd są pozyskiwane?

Co do zasady większość danych podajesz nam sam.

Jaki jest zakres przetwarzanych przez Multimedic moich danych osobowych?

Jeżeli korzystasz z naszych usług w ramach abonamentu medycznego udostępnianego Ci przez Twojego pracodawcę, w pierwszej kolejności potrzebujemy otrzymać zgłoszenie Twojej osoby do objęcia opieką zdrowotną. W tym celu potrzebujemy następujący zestaw Twoich danych:

  • imię i nazwisko,
  • nr PESEL,
  • płeć oraz data urodzenia (w przypadku osób nieposiadających nr PESEL),
  • adres zamieszkania

Możemy również otrzymać Twój adres e-mail oraz numer telefonu, ale dane te nie są nam niezbędne do objęcia opieką zdrowotną. Jeżeli jesteś pacjentem indywidualnym, również potrzebujemy te dane, aby móc zweryfikować Twoją tożsamość przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego. Podczas świadczenia usług zdrowotnych tworzymy Twoją dokumentację medyczną, w której odnotowujemy wszystkie informacje dotyczące procesu leczenia, w szczególności są tam informacje o Twoim stanie zdrowia. Zbieramy te informacje, jeżeli jest to niezbędne do postawienia diagnozy i poprowadzenia w sposób właściwy Twojego procesu leczenia. Do wysyłki komunikacji marketingowej potrzebujemy Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu, możesz również zostać poproszony o podanie swojego imienia – wtedy będziemy mogli w odpowiedni sposób personalizować nasze komunikaty. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych obejmuje wszelkie informacje jakich nam udzieliłeś podczas współpracy z Multimedic. Mogą to być np. Twoje dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, płeć, data urodzenia, wiek, miejscowość). Zapewniamy jednak, że nie sięgamy do Twojej dokumentacji medycznej – dostęp do tych informacji mają jedynie upoważnione do tego osoby. 

Jaki jest cel przetwarzania moich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:
Cel przetwarzania Podstawa prawna
Ustalenie Twojej tożsamości przed udzieleniem świadczenia, w szczególności poprzez zgłoszenie do objęcia opieką medyczną, weryfikację danych podczas umawiania wizyty na odległość (np. przez naszą infolinię) jak również w naszej placówce, na stanowiskach recepcyjnych czy w gabinecie lekarskim. Przepis prawa – w ramach realizacji przez nas obowiązków podmiotu leczniczego, w tym także w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz zarządzania świadczeniami opieki zdrowotnej (Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta i jej akty wykonawcze)
Jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązany do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej.
Realizujemy Twoje prawa jako naszego pacjenta, np. odbieramy i archiwizujemy Twoje oświadczenia, w których upoważniasz inne osoby do dostępu do Twojej dokumentacji medycznej oraz udzielania im informacji o stanie Twojego zdrowia.
Kontaktujemy się z Tobą pod podanym przez Ciebie numerem telefonu czy adresem e-mail, aby np. potwierdzić rezerwację bądź odwołanie terminu konsultacji lekarskiej, przypomnieć Ci o tej konsultacji, poinformować o konieczności przygotowania się do umówionego zabiegu czy poinformować o możliwości odbioru wyniku badań. Nasz kontakt może dotyczyć również przypomnień co do zalecanych działań profilaktycznych (np. przeglądy stomatologiczne, szczepienia) których podejmowanie jest rekomendowane ze względów zdrowotnych.
Zapewnienie Ci odpowiedniej opieki, będącej odpowiedzią na Twoje potrzeby oraz poprawa jakości naszych usług są dla nas priorytetem, dlatego też w trakcie okresu trwania opieki lub po wykonaniu danej usługi możemy kierować do Ciebie krótkie ankiety z prośbą o informację zwrotną, abyś mógł poinformować nas, co jeszcze możemy zrobić lepiej; zapewniamy, że ankiety te będziemy wysyłać z taką częstotliwością i w taki sposób, aby nie były one dla Ciebie uciążliwe i nie naruszały Twojego prawa do prywatności; jednocześnie możesz w każdej chwili poinformować nas, że nie chcesz otrzymywać od nas takich treści – wtedy zablokujemy ich wysyłkę, zgodnie z Twoim żądaniem.
Jako administrator danych będący przedsiębiorcą mamy prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez nas działalności gospodarczej i tym samym przetwarzania Twoich danych w tym celu. W ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora, którym jest dochodzenie naszych roszczeń i obrona naszych praw.
Możemy kierować do Ciebie komunikację marketingową dotyczącą działalności spółki Multimedic taką jak w szczególności oferty, informacje o towarach, usługach, promocjach, wydarzeniach przez nas organizowanych czy artykuły o tematyce prozdrowotnej. W zależności od Twojej decyzji, możemy wykorzystywać do tego Twój adres e-mail – wtedy wysyłamy komunikację na Twoją skrzynkę poczty elektronicznej lub/oraz numer telefonu – wtedy możesz otrzymywać od nas sms, mms czy połączenia przychodzące. Twoja dobrowolnie udzielona nam zgoda, którą możesz wycofać w każdym czasie.
Możemy przetwarzać dane dotyczące Twojej osoby pozyskane w trakcie współpracy z MultiMedic w celach marketingowych, np. poprzez ich analizę oraz wiązanie z innymi informacjami o Tobie. Celem takiego przetwarzania Twoich danych jest przede wszystkim dostosowanie kierowanych do Ciebie komunikatów do Twoich potrzeb.

Czy moje dane przetwarzane są w jakiś jeszcze sposób?

Jednym ze sposobów przetwarzania przez nas danych osobowych jest tzw. profilowanie. Polega ono na tym, że możemy w oparciu o informacje o Tobie Tworzyć profile preferencji naszych pacjentów i tym samym w oparciu o nie, dostosowywać nasze usługi i treści jakie od nas otrzymujesz. Zapewniamy, że w trakcie profilowania nie sięgamy do Twojej dokumentacji medycznej oraz że nie przetwarzamy Twoich danych w sposób w pełni automatyczny, bez ingerencji człowieka. Wyjątkiem od tej zasady jest sytuacja, w której decyzja podejmowana w sposób automatyczny ma służyć wykonaniu wiążącej nas Umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych (np. zapewnienie Tobie odpowiedniej dostępności usług). Zawsze jednak masz prawo nie podlegać takiej decyzji i domagać się ingerencji człowieka, co oczywiście zapewniamy. Wystarczy że skontaktujesz się z nami poprzez infolinię, stronę internetową czy odwiedzisz nas w którejkolwiek z naszych placówek własnych.

Komu przekazywane są moje dane osobowe?

Jako podmiot leczniczy dbamy o poufność Twoich danych. Z uwagi na konieczność zapewnienia nam odpowiedniej organizacji np. w zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących sprawach dotyczących naszej działalności, jako przedsiębiorcy, możemy przekazywać Twoje dane innym odbiorcom, jeżeli będzie to konieczne dla realizacji celów objętych udzielonymi zgodami lub określonych przepisami prawa, w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Multimedic usługi w zakresie wsparcia informatycznego. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
– dostawcom usług zaopatrujących Multimedic w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz zarządzanie naszą organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu diagnostycznego, firmom kurierskim i pocztowym),
– dostawcom usług wspierających MultiMedic w obszarze marketingowym (agencje reklamowe, firmy realizujące wysyłkę sms oraz e-mail),
– dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających MultiMedic w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
– osobom upoważnionym przez Ciebie w ramach realizacji Twoich praw pacjenta,
– podmiotom zlecającym realizację Programu, w szczególności Narodowy Fundusz Zdrowia.

Czy moje dane są przekazywane poza Unię Europejską?

Z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia teleinformatycznego Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. Zapewniamy, że w takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną podstawę prawną, np. pomiędzy MultiMedic tym podmiotem, zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską.

Przez jaki czas przetwarzane są moje dane osobowe?

Jeżeli jesteś naszym pacjentem i utworzyliśmy Twoją dokumentację medyczną, mamy obowiązek przechowywania jej co najmniej przez okres 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeżeli dane były przez nas przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) przetwarzamy dane w tym celu przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Jeżeli wyraziłeś nam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przetwarzamy Twoje dane od chwili wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia. Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.

Czy podanie danych jest moim obowiązkiem?

Korzystanie z naszych usług jest w pełni dobrowolne, jednakże jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do oznaczenia tożsamości pacjenta z wykorzystaniem jego danych osobowych. W takim przypadku niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty czy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Również ze względów rachunkowych czy podatkowych posiadamy obowiązek prawny przetwarzania Twoich danych, brak ich podania może skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy imiennego rachunku na Twoją rzecz. Jeżeli podajesz nam swój numer telefonu czy adres e-mail, odbywa się to na zasadzie dobrowolności – ich niepodanie nie będzie skutkowało odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego, lecz nie otrzymasz od nas potwierdzenia wizyty czy nie będziesz miał możliwości odwołania jej poprzez np. SMS. Wyrażenie którejkolwiek ze zgód marketingowych również odbywa się na zasadzie dobrowolności. Oznacza to, że odmowa ich udzielenia nie uniemożliwia skorzystania z usług administratora oraz podmiotów należących do MultiMedic i jednocześnie masz prawo do odwołania wyrażonej nam zgody w dowolnej chwili. Wystarczy że skontaktujesz się z nami poprzez infolinię, stronę internetową czy odwiedzisz nas w którejkolwiek z naszych placówek własnych.

Jakie mam prawa?

Jako administratorzy Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec MultiMedic sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. Jeżeli chcesz skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień – skontaktuj się z nami poprzez infolinię, stronę internetową czy odwiedź nas w którejkolwiek z naszych placówek własnych. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.